1 dag kvar tills fredag ;)

Morsning korsning! :) Kom nyss hem, väntar nu på Nevine... Hon skulle komma hem till mig efter hon hade slutat. Och hon slutade klockan tre, så hon kommer väl snart...!
Men sitter just nu på min bärbara data, och lyssnar på musik på den andra datan? Haha, lite roligt sådära! :)
Och det är ju bara en dag kvar tills fredag, Wiiie. Säger jag bara! :) Hehe. Har lite planer för imorgon, yesbox.
Har träning idag, men kan inte träna ju, för har ju sträckt låret. Så det är inte så bra att träna då, men ska kolla. För Nevine ville det! :) Så jag är snäll nog och gör det... Hihi.
Och digitalkameran laddar just nu, så har inte kunna tagit några bilder. Menmen... Men ska smsa en viss person nu, och kolla vad han gör! ;)
Kyss



- Inte den finaste bilden! :) But who cares? Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0