2 dagar kvar på lovet

Godmorgon sweeties! Eller godmorgon kanske man inte ska säga?, när klockan är kvart över ett. Haha. Men jag vaknade runt kvar över tolv idag, låg och kollade på tv i sängen till kanske kvart över tre. Hihi, mysigt.
Det är ju grymt  fint väder idag, men jag har absolut ingenting att göra. Alla är ju upptagna! Åh.
Eller nästan alla, men jag kommer nog på något roligt. Och nu så är det ju bara 2 dagar kvar på lovet, ganska skönt. Eller längtar lite till alla kompisar och så! ;) Så det ska bli kul och se dom man inte har sett på ett tag igen.
Men skulle bara skriva att jag lever! Update u later!
Kyss


Kommentarer
Postat av: anton

Är du singel och sökande?

2010-03-06 @ 13:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0