.

My day! 

Efter skolan så åkte jag direkt hem, och fixade mig lite och så. Sen så åkte jag hem till Gabbe, ni vet han jag träffade på "festen" i lördag? (: Yesyes. Vi kollade på film och så, ska typ dit imorgon med. Hann inte vara dära så länge för jag skulle på träning halv sju... Träningen gick bra, men har fortfarande ont i låret =( Haft det ett bra tag nu! Men nu är jag i alla fall hemma, har fått hem min medicin också, som var slut. Eller mammas kompis hämtade ut den om jag ska vara exakt ;) Men ska nog ta något att äta nu, och sen duscha när mamma kommer hem. Läskigt att duscha hemma själv, hihi. Puss

Oufit for the day! ;) Bytte doc. om sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0