Fredag

Godmorgon cuties! Sitter just nu i skolan, har engelska. Och det är våran sista lektion för idag ;) Yeeeah.
Skulle någonstans med mamma och hennes kompis runt klockan tre, men kommer inte ihåg vad det heter. Snättringe? Eller någonting sånt. Vi ska hämta ut lite saker. Sen mot kvällen så kanske jag skulle vara med Ivar, fast Adde frågade om jag ville komma till han, och Patrik vill att jag ska kolla på hans match i Älvsjö. Och Erik ville att jag skulle komma till han, och en anna person, ( kan tyvär inte säga vem ) ville träffa mig... Så ja, har litet ångestbeslut. Hihi. Menmen...
Vi sitter ju i datasalen nu, och det sitter en skit snygg kille utanför :$ Hihi.
Men uppdaterar mera när jag kommer hem!
Puss



- Jag vill ha sommar...!


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej söt! Hoppas du mår bättre än mig och får en riktigt trevlig helg. Ska du hitta på något kul?



Kram!

2010-03-26 @ 10:03:21
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0