Fredag

Godmorgon! Hur mår ni? Själv mår jag helt okej!. Är rätt hungrig, så ska göra det hära inlägget fort, så kan jag gå och äta :))
Den dåliga uppdateringen beror på att jag inte har orkar helt enkelt, men fick hem min bärbara data igår...!
Men då så började internet krångla och skit. Skit jobbigt. Och sen slocknade skärmen till våran andra data. Och sen så gick mammas mixer sönder, och jag råkade lägga handen på kopiatorn, så att en liten del på den gick också sönder. Haha, otursdag helt enkelt.
Men Stefan och Jonas kom hem till mig runt klockan tio. Vi gjorde ingenting speciellt. Men tog typ 3 bilder i alla fall på dom. Även fast man knappt ser nått ;)
Men fortsätt läs, jag lovar att bättra mig! När skolan börjar och så, så börjar jag nog med "dagens outfit" osv. Like it huh? Men vi hörs, nu kurrar magen! Puss



Ps. Svarar nog på alla kommentarer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Melissa

sv: tack :)Va gullig och ställ en fråga på min frågestund :)

2010-03-05 @ 11:34:05
URL: http://izzuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0