Freeedag

Hello cuties! Idag är det fredag, så skööönt! Och vi slutade halv elva, och hade bara två lektioner. Så såg man skoldag ut! :) Gick ganska fort. Sen så åt jag i skolan med Nea och Elin...! Sen så gick jag hem, och då väntade mamma och magnus ( mammas kompis ) på mig. Så jag fick skynda mig lite, för vi skulle till Haninge och kolla på solglasögon till Barcelona och så.
Men jag hittade inte dom jag ville ha, så fick med mig två andra saker hem!
Idag klockan fem så ska jag bort på middag hemma hos papi. Mysigt. Så jag ska dit då och hjälpa till med maten och så, kul. Vet inte riktigt vilken tid jag kommer hem, men om det inte blir allt försent, så kanske jag hittar på något! Man vet ju aldrig :))
Ska fixa lite saker nu, update you later!
Big kiss



- Hittade en bild från skolavslutningen. Och detdära hade jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0