Gårdagen ;) värt att läsa...!

Vaknade nyss, rätt tidigt. Haha kolla. Jag kollade på klockan i köket, och så sprang jag och väckte mamma och bah: Klockan är tjugo över fyra!!!
Men klockan hade visst stannat ^^ Hihi. Men ska berätta lite om gårdagen, jag åkte och mötte Ivar i älvsjö istället. Det var typ två thailändare? på tåget, som kollade på mig.
Fast dom var rätt söta :$ Haha.
Men i alla fall, när Ivar kom så gick vi till älvsjö ip och kollade på Patriks match, har aldrig träffat honom, men yes. Och under matchen så tog jag mina vantar på mina fötter, och trodde det skulle bli varmare? Men det blev det visst inte. Hihi. Men efter matchen så kom Patrik och hans kompis emot oss. Och jag fick typ panik. Haha. Jag bah: Ivar, vi springer?! 
Tönt jag är, men vi sprang inte. Han kom fram och kramade mig, han var skit söt. Och han sa på sms
att jag var skit fin. Hihi, och han ville träffa mig någon mera gång? Men jag har match i spånga på onsdag där han bor, så han skulle typ komma dit. För om jag kom på hans match, så skulle han komma på min ;) Yesbox. Men idag så ska släkten och några kompisar ochså komma hit, för min syster fyller 18 på onsdag...! Grattis i förskott syster!
Så kanske inte blir bästa uppdateringen idag, men jag ska försöka! Ska duscha nu.
Puss

Paaatrik! ;)



Han ser skit liten ut på denhära bilden! :) Hihi


Kommentarer
Postat av: f*****

hahha min lilla pankis ! :)

2010-03-28 @ 01:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0