" I will love you untill the end sis "

Tjabba! Hur mår ni? Själv så mår jag rätt bra faktiskt, har ätit sjukt många bullar! Usch, min mage mår inte så bra nu, tror jag...! Såg Dating in the dark nyss, och ena killen var så sjukt snygg! Vilken hottie verkligen :$
Och nu så kollar min syster och hennes kompis Malin på Desperate Housewiews?, något sånt. Det är ju preimär idag, så dom var tydligen tvugna att kolla på det. Åkte inte till Tim idag, för han hade tydligen träning halv nio. Så jag skippade det. Men imorgon så ska jag och Lollo nog till farsta igen och sola! ;) Nicenice.
Kanske får med mig något hem då, behöver ett par solglasögon till Barcelona ( ska dit och spela fotboll osv. med laget! As nice! ), deo osv. Så ja, får prata lite med mamma bara! ;) Vet ju vilka brillor jag ska ha, eller har sett dom på internet och idag i en affär. Don't tell you what store! ;) Feel the pain...
Men ska bara pröva dom och så...
Får väl se om vi gör någonting efter, annars så har jag nog inga planer! Update u later.
Kyss



- Bild tagen idag, visst ser mitt hår långt ut? =) Äkta också!


Kommentarer
Postat av: bella♥

FIN BLOGG! kram :)<3

2010-03-02 @ 21:46:39
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0