Måste bara berätta

Idag i matsalen så satt jag och Lollo vid vårat vanliga bord! ;) Alltså längst bort i hörnet. HAHAHAHA. Hon skulle hämta en banan åt mig, och sen hon bah: catch!
Så kastade hon den till mig, och jag fångade den i luften, fast jag kollade fortfarande på henne. Hon tyckte tydligen att det såg skit kul ut, så hon började as garva. Och jag med, för jag tänkte mig hur det skulle se ut! ;)
Och sen så började vi skjuta majs med munnen, haha. Och så fick vi lite skäll.
Sen så skulle vi skjuta en på han som sa till oss, men ingen vågade. Men då gjorde jag det, och majskornet kom precis vid hans tallrik. Hahhaa, så både jag och Lollo kollade bort. Men vi blev utslängda. Andra gången vi blir det nu! ;) hahaha. Förra gången så kastade vi äpplen! Sjukt kul...!



Utklippt bild


Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHHAHHHA jag skrattar när jag läser seriöst, när du fånga bananen, OMGGGG HAHAHA, och han som slängde ut oss ba försvinn! ut! HAHAHHA ASSÅ AHHAHAHAHHA

2010-03-08 @ 18:29:49
URL: http://louiserydeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0