My day

Hello...!
Hade ju som sakt träningsmatcher idag, det gick rätt bra. Första matchen tror jag vi förlorade, men dom två sista så vann ni! :) Riktigt nice. Eller vi mötte samma lag tre gånger. Som 3 halvleker ungefär...
Hehe, åkte med Elle och Isa, skrattar så sjukt mycket med dom! HUMOR dom har alltså. Ha-ha!
Men sitter och lyssnar på låten som jag la in i inlägget under, så bra. Men sorlig om man lyssnar på texten :(
Pratade nyss med Lucas i telefonen också! Vi pratade om ungefär allt! :))
Men ska nog lägga mig i sängen snart, och plugga till engelska gloserna som vi har till imorgon!
Godnatt & Puss

Och juste, när det gick en snygging på trottoaren,
då sa jag
: Olalala kolla! :DD
Mamma bah: Jag visste att du skulle säga så!!! :D
Haha, min humor.
Men det är ju klart man kollar och säger så om värsta hetingen går utanför?! ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0