Random shit

Åååh, gud vad jag läntar till imorgon!. Att bara se dig får mig att lee. Jag kämpar att gå till skolan, för din skull... Du får mig att orka gå upp på morgonen. För jag har så sjukt kul med dig. Hur fan orkade jag innan vi började vara som vi är nu...? Jag förstår inte det. Du är så sjukt söt älskling, ditt lendee får mig att smälta. Har fan magrutor snart, för att jag skrattar så sjukt mycket med dig! ;) Finns inga ord baby...
Vi har blivit utkastde i matsalen två gånger nu, haha och flera ska det bli? ;) haha =o
Jag älskar dig Louise <3


Kommentarer
Postat av: louise

aw gumman, sjukt bäst med dig. alla dagar skolan, haha kommer du ihåg täby? mörby eller vart fan vi åkte.. haha alla gånger vi blvit utslängda , så jävla kul! älskar dig Ida! <3

2010-03-16 @ 11:25:42
URL: http://louiserydeen.blogg.se/
Postat av: Ivar

haha först trodde jag du pratade om en kille Xd <3

2010-03-16 @ 17:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0