Så j****vla kul!

Godmorgon!
Igår när jag kom hem till Linnea så fixade vi oss lite, sen så drog vi alla fyra hem till Gabbe. Och dära var, Andreas, Tim och Gustav! Yeeees, kan doc. inte säga vad vi gjorde ;) menmen... Ni kan väl förstå själva...
Sen så vet jag inte vad som hände, eller jo. Men det är allt för privat ^^
Sen runt elva, så drog vi alla hem till Linnea. Och vi var flera då, det hade kommit några till. Hahaha, sjukt kul vi hade på vägen dit. Hahaha ;) Men när vi kom fram så var Tim och Andreas, typ stupfulla? Jag skojar inte. Så dom fick inte komma in. Och Tim har diabetes, så det är inte så bra. Och Tim sprang iväg, så alla killar behövde gå efter honom. Då gick vi in... Yes, men dom skulle komma tillbaka. Men dom kom ca. klockan ett. Hahaha, och dom hade två tjejkompisar hemma hos Gabbe, men dom gick till oss i alla fall! ;) Skit kul. Men när dom kom så snackade vi, och sen kollade på film. Men jag och Gabbe fick inte plats, så vi fick ligga i Linneas soffa, som är i hennes rum. Men då såg man inte filmen, så ja. Vi låg i en soffa hela kvällen. Hahha!
Men nu har vi i alla fall nyss vaknade, och vi hade en sjukt lyckad kväll/natt. Hur var eran? :))

Jag just nu! ;) Sliten doc.


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch ida jag trodde du var finare! :S nu fick man dåligt intryck av dig!

2010-03-29 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0