Yeah

Tjabba! Direkt efter att jag och Lollo hade solat, eller det gjorde bara jag, så åkte vi direkt hem, och duschade direkt, och fick skynda mig som f*n. För jag och min syster skulle in till stan. Och hon hade tydligen väntat på mig jätte länge, och hon tänkte åka utan mig om jag inte var klar snart. Så bråttom till hundra hade jag...!
Men kom hem för ett tag sen, hon köpte två par asballa klackskor?, och sen så åt vi donken. Mumms'
Men nu så frågar Stefan om jag ska vara med han, Crippa, Daniel och Micke. Men får se! Hörs. Puss




Balla va? :))


Kommentarer
Postat av: s

micke fråga ;D

2010-03-03 @ 20:01:30
Postat av: Nelly

sv; hehe :D Fräcka skor:D

2010-03-03 @ 20:56:35
URL: http://worldofnelliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0