Yesterday

Tjabba! Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men har inte mått små bra. Är typ sjuk -.-
Men igår så kom Helena och Ellinore och plingade på mig, men jag skulle till pappa då. Så dom hängde med. Så stog vi utanför han i typ en timme och bara skrattade, haha. Humor dom har! :'D
Men sen så skulle jag käka, så dom drog hem och åt dom med. Men jag var lite seg :$ eller maten blev aldrig klar, men jag hjälpte faktiskt till. Duktig och snäll som jag är :))
Men pappa har ju gjort mat åt kungen, och han har varit kock. Så maten blev sjukt lyckad! Skit gott. Men sen drog jag ut med Helena och Elli igen, vi gjorde inte så mycket. Gick hem till mig, men vi träffae philip och några til... Men då sprang jag och Helena, för vi var inte fixade någonting alls :P Som Elli. Thihi.
Men vi var inte så länge, så jag drog hem till pappa. Men jag glömde min medicin och lite sånt, så jag gick hem till mamma igen och hämtade det. Och då träffade jag Johan lite :D Vi gjorde inte så mycket.
Sov hos pappa sen! :) Men måste gå nu! Loveeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0