- Föööörlåt

Hejhej på er! =) Förlåt för min usla uppdatering, men igår så blev allt kaos. Jag skulle egentligen till Isaak, men så blev det inte... Så jag gick därifrån, och gick helt själv och mörkt var det, så jag ringde "han"! Hehe.
Men jag sov borta också, Riktigt mysigt faktiskt... Hehe. Så det var därför jag inte uppdaterade på kvällen. Men jag lovade ju er att visa er alla mina kläder jag köpte igår, men jag gör det antingen idag, om jag har tid. Eller imorgon, bra va? :)
Men kom precis hem från min brorsa, vi hade firat mig mamma och han hemma hos honom! Vi firades a släkten, så jag fick pengar och lite smycken och så. *Hihi*.



- Men ikväll så kanke jag ska hem till Albin, han ska vara med Simon.
Och vi ska köra CS! Yeah ;) Jag kommer ju äga, *inte* Hehe.
Men det är bara kanske, mår inte så bra...
Men ska kanske till farsta nu med Kim och Sophie och äta!
- Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0