Måndag

Hejhej på er! =) Förlåt för att jag inte uppdaterade så värst mycket idag... Men när jag vaknade jag, så åt jag lite sen så cyklade jag ner till papi. Var dära och hjälpte till hela dagen! Jäätte mysigt.
Sen så gjorde jag inget mera den dagen! Hehe,
men nu så kom jag nyss hem från skolan, hade två timmars rast, så jag och Louise tog biken till trångsundsskolan, gud vad alla kollade? ^^ Haha. Sen så åkte vi hem till mig och åt lite och så :)...
Men nu så sitter jag på toa xD orkar inte gå härifrån, hehe. Men ska snart åka och sola med Elli och Helena! Ska bli lite brunis,
- Love

Dagens outfit



Jeansjacka - Gina Tricot
Linne - BikBok ( tror jag )
Jeans - Chep Monday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0